Mezi nejoblíbenější reklamní předměty s vlastním potiskem Promodárky patří trička. Je to velká reklamní plocha a můžete si tu dovolit značně experimentovat. Kupříkladu na bílé tričko se bezvadně hodí barevné fotografické motivy, a to zejména přírodní témata, jako jsou rozkvetlé tulipány nebo narcisy, ovoce, motýli nebo ptáci. Nepokoušejte se udolat kolemjdoucí vtipnými texty s pivními půllitry nebo drahými auty či sexuálním podtextem, toto je už ohrané a spíše trapné. Lidé ocení něco pěkného, zajímavého, inovativního, i když se možná tváří jako kakabusové. Chce to více odvahy a nabídnout lidem to, co jim schází, a co v běžných obchodech nekoupí.

dívka v mikině

Vyzkoušejte mikinu

Trička jsou pro potisk sice ideální, ale lidé častokrát nápisy na tričkách spíše ignorují, protože potištěné triko má kde kdo, ale zvolíte-li něco vkusného jako téma pro potisk mikiny, tam by to mohlo mít úspěch mnohem větší.

červená mikina

Volte kontrastní barvy a motivy – není dobrý nápad obléknout černou mikinu a na ní obrázek a text ponurý, jakoby z podsvětí nebo vytažený z kanálu, motiv pak na textilu zanikne a nebude to k ničemu. Využijte spíše barevných kontrastů, kdy si zvolíte mikinu třeba žlutou, a na zádech budete mít svou přezdívku v modré barvě a vpředu na hrudi v kruhu kupříkladu vzrostlou palmu a kokosové ořechy. Ke žluté se skvěle hodí zelená a modrá i červená barva, k červené zas bílá, k modré kromě žluté i růžová a také bílá. Snažte se dodržet co nejvíce ostrý kontrast barvy látky a potisku a pak teprve bude mít váš nápad opravdový šmrnc.

A poslední drobná rada – chcete-li mikinou obdarovat někoho známého, měli byste mít jistotu, co se týče velikosti oblečení, tedy nejlépe přesně proměřit všechny míry dle stávajícího oděvu, tedy konkrétně u mikiny hlavně obvod hrudníku, šíři rukávů a jejich délku, obvod v pase a celkovou délku výrobku.